Translate

vineri, 13 aprilie 2012

Reghin, etapa judeţeană ONSS

Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar, ramura fotbal Învăţământ primar, 17 martie 2012


Lotul nostru a fost format din :
*portari : Denis Feier, Andrei Pavel
*fundaşi : Emil Coroş, Sebi Matei,Remus Rad,Iulian Cosma
*mijlocaşi: Marcel Chiorean, Marcel Lucuţa, Mădălin Miheşan,Vicenţiu Petrişor
*atacanţi: Vlad Mâţ,Narcis Puşcaş,Robert Socaci,Marius Luduşan,Norbert Kasper




Sistemul competiţiei din acest an, a prevăzut repartizearea celor 7 echipe participante în două grupe, primele clasate urmând a-şi disputa finala mare, iar locurile 2, finala mică.

Am făcut parte din grupa B, alături de echipa Sângeorgiu de Pădure şi Reghin. Pe primii i-am învins cu 5-0 , iar al doilea meci l+am pierdut cu 1-0 (unii spectatori precizând că, la faza golului, mingea a trecut prin găurile plasei laterale).

Astfel, am disputat finala mică, cu cei din Târnăveni, pe care i-am învins cu 6-0, obtinând, astfel locul al treilea al Etapei judeţene.

Am alungat mâhnirea sportivilor, precizându-le că, la această etapă s-a închis o poartă a succesului, spre a se deschide alta, la o viitoare competiţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu